مناسب ترین قیمت کاج لاوسون عالی در بازار سراسر کشور

کاج لاوسون یکی از زیبا ترین و بهترین مخروطیان است که به خاطر برگ های طلایی و پیچی بسیار پر طرفدار می باشد و در اکثر پارک ها و باغ ها قابل مشاهده می باشد. نهال این درخت در اکثر گلخانه ها و سایت های فروش ایننترنتی، فروخته می شود. مناسب ترین قیمت کاج لاوسون عالی در بازار سراسر کشور موجود می باشد که همه روزه با بازدید زیادی رو به رو می شود که در بین انواع درخت کاج لاوسون، کاج لاوسون پیچ بیشترین فروش را نیز دارد. 

مناسب ترین قیمت کاج لاوسون عالی در بازار سراسر کشور

مناسب ترین خاک برای کاشت و تکثیر کاج لاوسون

مناسب ترین خاک برای کاشت و تکثیر کاج لاوسونخوشبختانه کاج لاوسون درخت مقاومی می باشد و در هر خاکی با زهکشی خوب دوام می آورد و می تواند در سال یک بار با خشکسالی مقابله کند و برای کاشت آن در گلدان بهتر است زمان کاشت کود مناسب به خاک اضافه گردد.

این درخت با سه روش قلمه زدن، پیوند زدن و بذر تکثیر پیدا می کند که هر یک را شرح می دهیم.

قلمه زدن: بهترین زمان برای قلمه زدن اواخر شهریور تا اواسط مهر می باشد. از قلمه های 10 الی 15 سانتی استفاده شود. روزانه یک بار باید آبیاری کاج لاوسون انجام شود. و نهال در نور مستقیم قرار نگیرد. در فصل سرما باید روی آن را مانند گلخانه با نایلکس بپوشانید تا از سرما محفوظ باشد. قلمه ها اواخر اسفند تا اواسط فروردین ریشه دار می شوند.

پیوند زدن: یکی از روش های آسان و متداول برای تکثیر مخروطیان می باشد که برای کاج لاوسون هم به خوبی جواب می دهد.

بذر: سخت ترین روش کاشت کاج لاوسون، کاشتن بذر می باشد که نیاز به شرایط خاصی دارد. به همین دلیل کمتر از این روش استفاده می شود. برای تکثیر به روش بذر نیاز به فصل گرما داریم و بذر در سرما جوانه نمی زند و شرایط نگهداری خاصی را طلب می کند. 

عرضه کاج لاوسون با قیمتی مناسب

به خاطر استقبال خیلی خوب افراد از این درخت زیبا و مقاوم، بسیاری از گلخانه دار ها اقدام به تکثیر زیاد کرده اند و به سراسر کشور صادر می کنند.

عرضه این درخت زیبا و مقاوم با قیمتی مناسب در فروشگاه های اینترنتی انجام می گیرد. همه نوع این کاج های زیبا با قیمت باور نکردنی در این فروشگاه ها به فروش می رسند. برای خرید در هر مقدار و هر زمان فقط کافیست به آدرس اینترنتی این فروشگاه ها مراجعه نمایید.

فروش به صورت عمده و جزئی انجام می گیرد که در فروش عمده قیمت ها به شدت کاهش می یابد. معمولا خریداران عمده باغداران و شهرداری ها می باشند که برای زیبایی باغ و پارک از آن استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما