خرید و فروش اینترنتی افرا قرمز در سراسر کشور

افرا قرمز یکی از زیبا ترین انواع افرا می باشد که به خاطر برگ های سرخ آتشین، در اکثر پارک دیده می شود. رشد این درختان تا 10 متر نیز می رسد و در انواع افرا قرمز ایستاده، افرا قرمز ژاپنی، افرا قرمز مجنون، افرا قرمز مینیاتوری یافت می شود که در گلخانه های کشور پرورش داده می شود. خرید و فروش اینترنتی افرا قرمز در سراسر کشور رایج شده است و مهندسان با ایجاد سایت های فروش محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رسانند. این درخت زیبا معمولا در پارک ها، باغ ها و حیاط ها کاشته می شود و به خاطر پهنای گسترده آن فضای بسیار زیبا و خنکی را در فصل بهار و تابستان ایجاد می کند.خرید و فروش اینترنتی افرا قرمز در سراسر کشور

فروش بدون واسطه افرا قرمز از طریق فروشگاه های اینترنتی

فروش بدون واسطه افرا قرمز از طریق فروشگاه های اینترنتیهمان طور که در قسمت قبل اشاره شد، این درختان به صورت نهال در گلخانه ها و سایت های اینترنتی به فروش می رسد که با توجه به انواع مختلف آن که نام بردیم، قیمت مختلفی دارد. 

فروش بدون واسطه افرا قرمز از طریق فروشگاه های اینترنتی بسیار رایج شده است و مطمئن ترین و راحت ترین راه برای خرید این درخت زیبا، رجوع به سایت فروش ما می باشد. 

در سایت ما می توانید انواع نهال افرا سرخ مینیاتوری، ایستاده، ژاپنی و مجنون را مشاهده کنید و با قیاس این نهال ها و سلیقه خود، انتخاب خود را انجام دهید.

این نهال ها با قیمت بسیار ارزان تری نسبت به بازار در فروشگاه اینترنتی ما به فروش می رسد و محصول به صورت عمده و تک فروخته می شود که باغداران و شهر داری ها معمولا خریداران عمده این نهال های زیبا هستند.

این نهال ها در خاک گلدان هم رشد می کنند و می توانید با هرس کردن مرتب، رشد این درختان را کم کرده و به  عنوان یک درخت آپارتمانی در گلدان از آن نگهداری کنید. 

افرا قرمز در چه مناطقی بهترین رشد را دارند؟

این درخت به سه  روش بذر و قلمه زدن و پیوند زدن به راحتی تکثیر می شود فقط قبل از تکثیر باید یک دوره خواب را بگذراند در غیر این صورت تکثیر نمی شود. 

این درخت نسبت به دمای پایین و وزش باد حساس می باشد به همین دلیل بهتر است کاشت افرا قرمز در فضای محفوظ و بسته انجام شود تا بهترین رشد را داشته باشد. 

باید در سایه و نیم سایه کاشته شوند و نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرد. نور مستقیم باعث آفتاب سوختگی برگ ها می شود.

خاک مناسب این درخت خاک سبک شنی و لومی با زهکشی خوب می باشد و بهتر است زمان کاشت، کود مناسب به خاک اضافه شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما