خرید فروش انواع آگاو خوراکی از طریق گلخانه های بزرگ و مراکز پرورش گل و گیاه صورت می گیرد که بسیاری از این مراکز به صورت اینترنتی نیز مشغول به کارند و بدین ترتیب دسترسی آسان را برای همه خریداران فراهم نموده اند.

علاقه ایرانیان به گل و گیاه از دیرباز تا به حال زبانزد همه می باشد و به طور کلی می توان گفت انواع گیاهان مختلف می توانند علاوه بر زیبایی که به محیط می بخشند، در کاهش فشارهای عصبی و روانی بسیار موثر باشند.

خرید فروش انواع آگاو خوراکی

معرفی انواع گیاه آگاو

در یونان باستان آگاو دختر کادموس، پادشاه و بنیانگذار شهر تبس و الهه هارمونیا بود و اسن این گیاه نیز از نام او نشئت گرفته است.
منشا این گیاه به دلیل انتشار وسیع به طور دقیق مشخص نیست ولی می توان گفت احتمالا این گیاه از مناطق خشک مرکزی مکزیک آمده است و به عنوان یک گیاه زینتی رشد فزاینده ای داشته است و در مناطق مدیترانه ای آفریقا و اروپا کاشته شده است.
رشه این گیاه کم عمق است و در مقابل سرما و گرمای شدید بسیار مقاوم می باشد.
این گیاه دارای برگ های گوشتی می باشد برخی آن را با کاکتوس اشتباه می گیرند ولی می توان این گیاه را با گیاه یوکا هم خانواده دانست.
برگ های این گیاه ضخیم و پهن است و در رنگ های خاکستری مایل به آبی با ترکیب زرد رشد می کند و در حاشیه برگ ها می توان برآمدگی های تیزی را مشاهده نمود که مانند دندان کوسه هستند .

خرید فروش انواع آگاو خوراکی

کاربرد انواع آگاو خوراکی

از چهار بخش عمده آگاو که خوراکی هستند می توان به گل، برگ، ساقه و شیره آن اشاره نمود.
از شیره این گیاه به عنوان ملین در صنایع دارویی استفاده می شود و می تواند در بهبود سوء هاضمه، نفخ، یبوست، یرقان و اسهال خونی بسیار مفید باشد.
همچنین این شیره به عنوان یک ماده چسبنده برای پودرهای مختلف به عنوان مرهم زخم استفاده می شود و به دلیل خاصیت ضدعفونی کنندگی می تواند به عنوان یک ضدعفونی کننده مناسب برای پوست سر و صورت مورد استفاده قرار گیرد.
ساقه و گل این گیاه شیرین و سرشار از فیبر می باشند و می تواند به صورت بوداد شده استفاده شوند.
همچنین دانه های آن را آرد کرده و به نان اضافه می کنند و برای قوام دهندگی به سوپ نیز بسیار مورد استفاده می باشد.

خرید فروش انواع آگاو خوراکی

خرید فروش انواع آگاو خوراکی

خرید اینترنتی این گیاه محبوب و پرطرفدار از طریق سایت های معتبر انجام می گیرد که دسترسی آسان را از همه نقاط کشور برای مشتریان فراهم نموده اند.