کاج مطبق خوب به صورت عمده و تکی خرید و فروش میشود. این کاج به دلیل زیبایی فوق العاده ای که دارد برای منازل، فضاهای اداری، سالن‌های اجتماعات و …. بسیار مورد توجه و شیک است.

کاج مطبق خوب

کاج مطبق

کاج مطبق نوعی کاج سوزنی با برگ ها براق و گوشتیست که خاستگاه اصلی آن کشور استرالیا میباشد. این درختچه هم در فضای آزاد و هم در محیط آپارتمانی قابل رشد است و طبق نظر برخی از متخصصین تصفیه کننده هوا میباشد. رشد این گیاه در حیات وحش زیاد و تا ۶۰ متر هم میرسد. اما در محیط منزل رشد آن کم و در هرسال تنها ۱ یا ۲ طبقه به آن اضافه میشود و به اکسیژن زیاد و هوای متعادل احتیاج دارد.نکات مهم در نگهداری کاج مطبقکاج مطبق گیاه زیبایی‌ست که محبوبیت زیادی در بین همه دارد. اما به دلیل حساس بودن آن به نگهداری و مراقبت ویژه ای نیاز دارد. اولین نکته ای که بعد از خرید باید رعایت کنید تعویض گلدان کاج است چرا که به گیاه شوک وارد شده و به رشد آن کمک میکند. دومین نکته نگهداری آن در محیطی پرنور است. نور به یکسان بودن فاصله بین طبقات کمک زیادی میکند.
برای جلوگیری از رشد شته در این گیاه استفاده از سم های مخصوص الزامی میباشد.
زمان مناسب برای آبیاری کاج مطبق زمانیست که خاک رطوبت خود را از دست داده باشد. پپس از آبیاری وقتی آب از زیرگلدانی خارج شد، آنرا تخلیه کنید چرا که ریشه این گیاه به پوسیدگی حساس است.

کاج مطبق خوب

قیمت کاج مطبق

کاج مطبق گیاه زیبا و حساسیست که به صورت گسترده در ایران پرورش داده میشود. قیمت کاج مطبق با توجه با سایز، نوع، تعداد طبقات و سلامت آن متفاوت است و شما میتوانید با توجه به مکان مورد نظر و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. این درختچه در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ موجود است و سایز بزرگ آن گران ترین نوع میباشد.

کاج مطبق خوب

خرید عمده کاج مطبق خوب

فروش کاج مطبق در سایز های مختلف جهت زیباسازی فضاهای سبز، پارکها، ویلاها و منازل با تعداد بالا توسط سایت ما انجام میگیرد. تولید و عرضه این درختچه مستقیما توسط ما بوده و ارسال آن در اسرع وقت به سراسر کشور انجام میشود.
خرید عمده کاج مطبق از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه و با قیمت مناسب انجام میگیرد. شما میتوانید این محصول را با کیفیت عالی و کاملا شاداب و با نازل ترین قیمت از سایت ما خریداری و از خرید خود مطمئن باشید.