فروش بامبو خیزران در تهران ، اصفهان و سراسر ایران را می توانید به صورت مستقیم از تولید کننده بخواهید.
هم اکنون می توانید از طریق تماس با مشاوران ما، لیست قیمت خرید و فروش بامبو خیزران در تولیدی را دریافت کنید.
مشاوران ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان درخصوص فروش بامبو خیزران هستند.

بامبو خیزران

فروش بامبو خیزران

بامبو خیزران در دنیا یکی از معروف ترین گیاهانی است که توانسته مساحت 18 میلیون هکتار از جنگلهای کره زمین را تحت تصرف خود بگیرد.
هرچند که این گیاه دارای شاخه های چوبی می باشد اما طبق نظر گیاه شناسان، بامبو خیزران در گروه علفیان و در دسته گندمیان جای گرفته است.
اگرچه بامبو خیزران را در اکثر نقاط جهان به صورت خود رو می توان یافت اما به دلیل اینکه در شرق آسیا جنگلهای بسیار انبوهی از این گونه گیاهی گسترش یافته است، کارشناسان، بامبو خیزران را بومی همین مناطق خوانده اند.

بامبو خیزران در ایران

فروش بامبو خیزران

در برخی از مناطق جنگلی شمال کشور نیز بامبو خیزران به صورت خود رو وجود دارد. که از قدیم الایام به عناوین مختلف مورد استفاده مردمان شمال ایران قرار می گرفت.
رفته رفته با افزایش سطح آگاهی مردم ایران نسبت به این گیاه بر محبوبیتش افزوده شد و تولید کننده گان گل و گیاهان زینتی، فروش بامبو خیزران را در دستور کار خود قرار دادند.
هم اکنون نزدیک به دو دهه است که بازار خرید و فروش بامبو خیزران از مقصد شمال ایران همه ساله صدها هزار گلدان را روانه بازار گل و گیاهان زینتی کلان شهر های سراسر ایران میکند.

تولید بامبو خیزران

فروش بامبو خیزران

امروزه اهمیت فروش بامبو خیزران در بازار ایران سبب شده است تا بسیاری از تولید کننده گان اقدام به تولید تخصصی این گیاه کنند.
به همین جهت تولید این محصول همواره با کیفیت بسیار عالی روانه بازار فروش بامبو خیزران می گردد.
در این بین بسیاری از مشتریان درخصوص سایز هرکدام از بامبو ها از ما می پرسند که ازم به ذکر است سایز گیاهان طبق سایز گلدان محاسبه می گردد:

  • گلدان سطل 4
  • گلدان سطل 7 
  • گلدان سطل 10
  • گلدان سطل 12
  • گلدان سطل نیمه زباله
  • گلدان سطل زباله
  • گلدان سطل وصال
  • گلدان جعبه 40

در فروش بامبو خیزران گیاهان از قد 1 تا 6 متر هستند که طبق سفارش مشتری و نیاز بازار فروش بامبو خیزران در هر گلدان 1 تا 4 شاخه بامبو می تواند قرار داشته باشد.

کاربرد های بامبو خیزران

فروش بامبو خیزران

شاید شما فقط برای انجام یک کار خاص اقدام به خرید بامبو خیزران کرده باشید اما در دنیای امروز مردم از این گیاه به گونه های مختلف بهره می گیرند که در ادامه به ذکر مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:

  • ساخت دیوار سبز طبیعی
    یکی از پر مصرف ترین موارد فروش بامبو خیزران جهت انجام دیوار سبز طبیعی می باشد.
    گیاه بامبو با داشتن قابلیت هرس پذیری بسیار بالا از یک طرف و از طرفی دیگر به دلیل پاجوش زدن مداوم، قابلیت بسزایی در ساخت دیوار سبز طبیعی از خود نشان داده است.
  • طراحی فضای سبز
    از دیگر مواردی که بازار فروش بامبو خیزران را رونق بخشیده است میتوان به بکار بردن این گیاه توسط طراحان فضای سبز در محیط زندگی ما انسانها اشاره کرد.
  • حفظ محیط زیست
    گیاه بامبو خیزران به دلیل رشد سریع خود قدرت بسیار زیادی در جدب آلودگی های هوا دارد.
    از طرف دیگر داشتن ریشه های طنابی شکل این گیاه موجب ثبات زمین و عدم رانش و وقوع سیل نیز می گردد.
  • ساخت لوازم دکوری
    طراحان دکوراسیون منازل و اداری توانسته اند توسط چوب بامبو طرح های بسیار متنوعی را اجرا کرده که زینت بخش هر محفلی است.
  • ساخت ظروف آشپزخانه
    تولید کننده گان ظروف آشپزخانه با استفاده از چوب بامبو اقدام به ساخت ظروفی بسیار مقاومی کرده اند که در هر فروشگاهی می توان آنها را یافت.
  • استفاده به عنوان مصالح ساختمانی
    بهره بردن چوب بامبو به عنوان مصالح ساختمانی یکی از قدیمی ترین موارد مصرف این گیاه در بین مردم دنیا می باشد که همچنیان این نیاز روز به روز پررنگ تر می شود.
    از چوب بامبو بخاطر استحکام بالا و وزن سبک به عنوان داربست، خرپا، قیم، ساخت دیوار چوبی و بسیاری از دیگر موارد استفاده می شود.

بازار بامبو خیزران

فروش بامبو خیزران

در بازر گل و گیاهان زینتی کلان شهر های سراسر کشور غرفه داران، فروش بامبو خیزران را انجام می دهند.
صاحبان نمایشگاه ها و غرفه های گل و گیاهان زینتی پس از دریافت سفارش فروش بامبو خیزران از طرف مشتری، اقدام به خرید این محصول از تولید کننده گان شمال کشور می کنند.
تولید کننده گان شمالی نیز تولید و فروش بامبو خیزران به صورت عمده توانسته اند جوابگوی بخش اعظمی از نیاز بازار به این گیاه زیبا باشند.

واسطه ها در بازار بامبو خیزران

فروش بامبو خیزران

متاسفانه واسطه ها و دلالان همواره بین تولید کننده گان و مراکز فروش بامبو خیزران قرار گرفته اند.
آنها با خرید گیاه از تولید کننده و فروش بامبو خیزران به صاحبان نمایشگاه طی مدت زمان کوتاهی سودی چند برابر قیمت خرید را نصیب خود می کنند.
وجود همین دلالان سبب شده است تا قیمت خرید و فروش بامبو خیزران در نمایشگاه های گل و گیاهان زینتی کلان شهر های سراسر کشور به صورت چشگیری افزایش یابد.

فروش بامبو خیزران

فروش بامبو خیزرانقیمت خرید و فروش بامبو خیزران در بازار همواره یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان می باشد.
اگر شما مایل هستید که خرید و فروش بامبو خیزران را به صورت مستقیم از تولیدی انجام دهید می توانید هم اکنون از طریق تماس با مشاوران ما از آخرین اخبار مربوط قیمت فروش بامبو خیزران آگاه گردید.
مشاوران ما آماده ارائه لیست قیمت خرید و فروش بامبو خیزران به شما عزیزان می باشند.

یقینا چند دقیقه مشاوره برابر است با دریافت چندین سال تجربه