آخرین قیمت سرو شیرازی بلند

آخرین قیمت سرو شیرازی بلند در سایت این شرکت موجود می باشد و این سایت قیمت به روز رسانی می شود تا خریداران دچار سردرگمی نشود و بتوانند در سایت و فروشگاه های دیگر این قیمت را مقایسه کند.

سرو شیرازی بلند

معرفی درخت سرو شیرازی بلند

این نوع درخت، درختی همیشه سبز سوزنی برگ و شکل مخروطی دارد که بسیار باریک است که بلندی آن 15 متر و گستردگی 4 متر می رسد که تنه آن قهوه ای است و برگهای کوچک و تیره و متراکمی دارد .
این نوع درخت در هر نوع خاک عمیقی که دارای زهکشی خوبی باشد رشد می کند و گرما و سرما ملایم را هم می تواند تحکال کند ولی به سرمایی که به انجماد برسد حساس است.
برای تکثیر این نوع گیاه از چند طریق انجام می شود . از طریق کاشت بذر در گلخانه یا هوای آزاد در بهار یا اوایل تابستان و همچنین از طریق قلمه زدن در زمستان امکان پذیر است .

سرو شیرازی بلند

فروشگاه سرو شیرازی بلند

فروشگاه این نوع درخت با تولید سالیانه بیش از صد هزار نهال سرو شیراز با بالاترین کیفیت به عنوان بزرگترین تولید کننده سرو شیراز در ایران شده است .
این فروشگاه درخت سروشیراز با قیمت مناسب به فروش می رساند چون این درخت مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما و گرما و کم آبی دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است .
زیبایی خاص و منحصر به فرد این درخت زیبا محبوبیت آن را چند برابر کرده که در اکثر فضاهای سبز در سطح کشور سرو شیراز یکی از پای های اصلی و غیر جایگزین تبدیل کرده است .

سرو شیرازی بلند

خرید عمده سرو شیرازی بلند

درخت سرو شیرازی کاربرد های زیادی دارد از جمله می توان استفاده در فضای سبز می باشد که کاشت آن در پارکهه ، جنگل کاریها، حاشیه بزرگراهها و چمن کاری بسیار زیاد است .
خریداران و متقاضیان برای خرید چه به صورت عمده و تکی سرو ناز یا همون سرو شیرازی می تواند جهت هماهنگی لازم در این خصوص با مشاورین متخصص ما در این شرکت به صورت مستقیم ارتباط برقرا کنید .

خرید مستقیم سرو شیرازی بلند در بازار

درخت سروز شیرازی بلند در کشور و توسط متخصصین با تجربه با کیفیت بالا و قیمتی مناسب نسبت به نمونه های دیگر پرورش و تکثیر می باشد. این درختها بعد از پرورش در بازار توزیع می شود . راههای زیادی برای خرید این نوع درخت وجود از جمله میتوان به :

  •  خرید اینترنتی
  • نمایندگی فروش
  • گلخانه ها

جهت خرید و سفارش این محصول به این سایت این شرکت مراجعه نمائید و سفارش خود را ثبت نمائید تا محصول خود را مستقیم در اسرع وقت تحویل بگیرید .

7

    • عرض سلام خدمت آقای احمدیان
      مجموعه تولیدی عباس مفرد ، در شمال کشور فعالیت می کند و ارسال بار به سراسر کشور دارد

    • عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما آقای طباطبایی
      جهت تماس با مشاوره فروش می توانید با شماره 09112976026 تماس یا به واتساپ همین شماره پیام دهید.
      با تشکر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما