پخش عمده چوب بامبو از مرکز تولیدی موجب حذف واسطه ها از بازار خرید و فروش می شود.
تولید کننده گان شمال با پخش عمده چوب بامبو در سراسر ایران توانسته اند نیاز بازار شهر های تهران مشهد اصفهان کرج و بسیاری از دیگر نقاط کشور را تامین کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید فروش و پخش عمده چوب بامبو با ما همراه باشید.

چوب بامبو

پخش عمده چوب بامبو

درختان غول پیکر بامبو را می توان در جنگل های پر باران سراسر جهان یافت.
این گیاه به تنهایی توانسته است مساحت 33 میلیون هکتار از جنگلهای دنیا را تحت تصرف خود بگیرد.
به دلیل اینکه عمده پوشش دهی درختان بامبو در جنگل های شرق آسیا می باشد کارشناسان این گیاه را بومی کشور چین خواندند.
مردمان چین نیز از هزاران سال پیش افسانه ها و داستان های فراوانی در خصوص این گیاه شگفت انگیز ساخته اند و همواره آن را گیاهی مقدس می دانند.
سبک بودن، استحکام بالا، زیبایی ظاهری منحصر به فرد و سرعت رشد بسیار زیاد درختان بامبو موجب شده تا از چوب بامبو در تمام طول تاریخ به عناوین مختلف بهره برداری شود.

تولید عمده چوب بامبو در ایران

پخش عمده چوب بامبو

در برخی از نقاط جنگل های شمال کشور نیز درختان بامبو یافت می شود که از همان روزگاران قدیم مورد استفاده بومیان قرار می گرفت.
مردم شمال کشور هم از نهال و هم از چوب بامبو در زندگی کشاورزی و دامداری استفاده می نمودند. در کنار همه این موارد آنها می دانستند که کاربرد های چوب بامبو بسیار فراتر از تصور بوده پس تصمیم گرفتند تا نهال های بامبو را در بخش هایی از باغاتشان پرورش دهند تا بتوانند هرچه آسان تر به این گیاه با ارزش دسترسی داشته باشند.
طی دهه های اخیر رفته رفته با افزایش علم و آگاهی مردم کشور ما نسبت به این گیاه، مراکز خرید و فروش و پخش عمده چوب بامبو در شمال کشور راه اندازی شد.
چوب های بامبو که از شاخه های بالغ درختان انتخاب می شوند عموما بین 1 تا 8 متر ارتفاع دارند. علاوه بر آن هر ارتفاعی از چوب دارای قطر مخصوص به خود در بازار پخش عمده چوب بامبو می باشد.

نیازهای گیاه بامبو

پخش عمده چوب بامبو

در بازار پخش عمده چوب بامبو کیفیت همواره یکی از مهمترین فاکتور های تعیین کننده قیمت می باشد.
به همین جهت گیاه بامبو نیز مانند سایر گیاهان نیاز به مراقبت و نگهدای های مختص به خود می باشد که در ادامه به ذکر مهمترین نکات خواهیم پرداخت:

  • خاک:
    به دلیل اینکه بامبو از طریق پاجوش زدن تکثیر می یابد باید دارای خاکی نرم باشد برای این منظور می توان از ماسه در ترکیب خاک استفاده نمود تا ریشه ها در بستر خاک به راحتی رشد کنند.
  • نور:
    بامبو در برابر نور خورشید بسیار مقاوم هستند یعنی اینکه هم می توانند در تمام طول روز در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرند و هم در زیر سایه سایر درختان به رشد و نمو خود ادامه دهند.
  • آبیاری:
    به دلیل سرعت رشد بالا در گیاه بامبو خیزران نیاز به آبیاری زیادی دارد. در فصل های گرم سال باید روزانه یک بار درختان بامبو را آبیاری نمود. شاید به همین دلیل باشد که درخت بامبو خیزران به صورت طبیعی در جنگلهای پر باران جهان می روید.
  • هرس:
    درخت بامبو قابلیت هرس پذیری بسیار بالایی دارد از این رو باغبانان با استفاده از این خاصیت اقدام به ساخت دیوار سبز طبیعی در طراحی فضای سبز ویلا ها می کنند.
  • برداشت:
    در بازار پخش عمده چوب بامبو باید شاخه هایی وجود داشته باشند که از استحکام بالایی برخوردار باشند. بدین منظور می بایست از شاخه های بالغ استفاده نمود که به حد اکثر رشد خود رسیده اند.
    لازم به ذکر است با رعایت تمام نکات میتوان در بازار خرید و فروش و پخش عمده چوب بامبو از محصولات با کیفیتی بهره برد.

مصارف عمده چوب بامبو

پخش عمده چوب بامبو

شاید شما برای انجام دادن یک کار خاص سری به بازار پخش عمده چوب بامبو زده باشید. اما نکته جالب توجه اینجاست که در دنیای امروز کاربرد های وسیعی برای این محصول تعریف شده است که شاید ما گوشه بسیار کوچکی از آن را بتوانیم ببینیم.
در ادامه به ذکر برخی از مهمترین موارد کاربرد و پخش عمده چوب بامبو می پردازیم:

  • ساخت داربست در اطراف ساختمان
  • ساخت ظروف چوبی بامبو
  • ساخت ذغال بامبو
  • ساخت کلبه و آلاچیق
  • طراحی و دیزاین منازل مسکونی و ادارات
  • استفاده به عنوان قیم برای سایر گیاهان
  • ساخت لوازم دکوری
  • لوازم پزشکی
  • لوازم بهداشتی
  • ساخت دیوار حائل با چوب بامبو

بازار عمده چوب بامبو

پخش عمده چوب بامبو

در کلان شهر های سراسر کشور مانند تهران مشهد اصفهان کرج و بسیاری از دیگر نقاط کشور بازار خرید و فروش پخش عمده چوب بامبو وجود دارد که همگی به خوبی می دانند منبع تامین این گیاه در شمال کشور می باشد.
تولید کننده گان در شمال کشور سالانه صد ها هزار شاخه چوب را تولید و روانه بازار پخش عمده چوب بامبو در سراسر ایران می کنند.
یقینا خرید مستقیم از پخش عمده چوب بامبو در شمال کشور موجب کاهش قیمت در معاملات خواهد شد.

پخش عمده چوب بامبو

پخش عمده چوب بامبو

شما طراحان دکوراسیون و استاد کاران محترم می توانید جهت دسترسی هرچه سریع تر به منبع تولید و پخش عمده چوب بامبو هم اکنون از طریق تماس با مشاوران ما ارتباط بگیرید.
مشاوران ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان در خصوص قیمت سایز بندی و ارتفاع های مختلف و همچنین نحوه ارسال بار به آدرس محل شما می باشند.

 

یقینا چند دقیقه مشاوره در خصوص پخش عمده چوب بامبو برابر است با دریافت چندین سال تجربه.