قیمت نهال بامبو خیزران را فقط از تولید کننده بپرسید. قیمت خرید و فروش عمده گیاه بامبو خیزران با کیفیت فقط از طریق تولیدی شمال کشور.

بامبو خیزران

قیمت نهال بامبو خیزران
گیاه بامبو خیزران با نام علمی Bambusa vulgaris شناخته شده و بیش از 31 میلیون هکتار از جنگلهای جهان را تحت پوشش خود درآورده است.
هرچند که بامبو با چوبش معروف شده است اما گیاه بامبو برخلاف تنه چوبی که دارد ، طبق رده بندی گیاه شناسان در گروه علفیان و در رده گندمیان جای میگیرد.
خاستگاه اصلی این گیاه زیبا در شرق آسیا علی الخصوص کشورهای چین، تایلند، مالزی و سایر نقاط می باشد.

بامبو خیزران در ایران

قیمت نهال بامبو خیزرانبیش از دو قرن است که بامبو خیزران وارد ایران شده است و به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی استان گیلان، این گیاه را برای اولین بار در همین مناطق کشت کردند.
با رشد روز افزون نیاز کشورمان به چوب در صنایع مختلف از یک سو، و از سویی دیگر افزایش میزان آگاهی مردم نسبت به کاربردهای گسترده بامبو خیزران ، موجب شد تا توجهات زیادی نسبت به تولید و پرورش خیزران جلب شود.
همین امر سبب شده تا در بازار گیاهان فضای سبز ، تولید کننده گان شمال کشور تاثیر بسزایی در تعیین قیمت نهال بامبو خیزران داشته باشند.

کاربرد های بامبو خیزران

قیمت نهال بامبو خیزراندر تمام دنیا از بامبو به دو صورت گیاه زنده و چوب خشک شده آن به صورت تجاری استفاده می کنند که در ادامه به ذکر مهمترین آنها خواهیم پرداخت.
موارد استفاده از گیاه بامبو به عنوان نهال یا درخت:

  1. ایجاد فضای سبز در محیط زندگی.
  2. ساخت دیوار سبز در حاشیه های دیوار ها.
  3. استفاده به عنوان گیاه بسیار قوی در تصفیه آلودگی های هوا.
  4. جلوگیری از فرسایش خاک و رانش زمین.

موارد استفاده از چوب بامبو در صنایع مختلف:

  1. ساخت لوازم دکوری
  2. ساخت خانه ها و کلبه های چوبی
  3. نصب داربست با استفاده از چوب بامبو
  4. ساخت ظروف آشپزخانه
  5. استفاده به عنوان چوب پرچم
  6. بسیاری از دیگر کاربرد هایی که در این نوشته نمی گنجد…

لازم به ذکر است که قیمت نهال بامبو خیزران با قیمت چوب بامبو تفاوت هایی دارد که شما عزیزان می توانید از طریق کارشناسان ما مشاوره لازم را دریافت نمائید.

نحوه نگهداری بامبو خیزران

قیمت نهال بامبو خیزران

بامبو خیزران نیز مانند هر گیاه دیگری نیاز به نگهداری های مختص خود را دارد. علی الخصوص اگر بخواهیم آن را در محیط زندگی مان پرورش دهیم.
با ما همراه باشید تا با هم به مهمترین نکات پرورش و باغبانی بامبو خیزران بپردازیم:

  1. نور
    هرچند نهال بامبو خیزران قادر است در نور خورشید تمام طول روز به رشد خود ادامه دهد اما این گیاه به راحتی می تواند در نور غیر مستقیم نیز بدون هیچ مشکلی به زندگی خود ادامه دهد.
  2. آبیاری
    بهتر است در روز های ابتدایی کاشت بامبو خیزران تا مدت سه ماه روزانه یک بار آبیاری انجام شود.
    پس از آنکه مطمئن شدید گیاه ، ریشه های خود را در خاک دوانده است می توانید فقط خاک را مرطوب نگاه دارید.
  3. دما
    به دلیل اینکه بامبو خیزران اصولا بومی مناطق گرم و شرجی می باشد، مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما دارد.
  4. خاک
    گیاه بامبو قادر است در اکثر خاکها به رشد و نمو خود ادامه دهد اما برای رشد هرچه بیشتر این گیاه می توان از ترکیب 50% خاک باغچه و 50% ماسه رودخانه ای استفاده نمود.
  5. کود
    بامبو خیزران به صورت طبیعی نیاز به کود خاصی ندارد اما اگر شما خواستید این کار را انجام دهید می توانید از ماه سوم کاشت به بعد از کود حیوانی ویا کود شیمیایی اوره استفاده نمائید.
  6. هرس
    گیاه بامبو می تواند در تیرماه و مهر ماه مورد هرس قرار بگیرد.

تولید نهال بامبو خیزران

قیمت نهال بامبو خیزران

با افزایش میزان قیمت نهال بامبو خیزران در بازار خرید و فروش گل و گیاهان زینتی، تولید کننده گان شمال کشور بخش های خاصی از مزارع خود را به تکثیر و پرورش این گیاه ارزشمند اختصاص داده اند.
تولید کننده گان شمال کشور با تولید سالانه صد ها هزار نهال بامبو خیزران، توانسته اند جوابگوی تمامی بازار های گل و گیاهان زینتی سراسر کشور باشند.

خرید و فروش بامبو خیزران

قیمت نهال بامبو خیزران

از سالهای گذشته تا به امروز تمامی بازاریان در فروشگاه های گل و گیاهان زینتی، خرید نهال بامبو خیزران را در تولیدی های شمال کشور نجام می دهند.
بازاریان به خوبی میدانند که با خرید ارزان ترین قیمت نهال بامبو خیزران می توانند این گیاه زیبا را در شهر هایی همچون تهران ، کرج ، مشهد ، اصفهان ، تبریز و بسیاری از شهر های بزرگ و کوچک دیگر، با قیمت گران تری به فروش برسانند.

قیمت نهال بامبو خیزران

قیمت نهال بامبو خیزران

هم اکنون شما هموطن عزیز می توانید ارزان ترین قیمت نهال بامبو خیزران را از تولید کننده بخواهید.
مشاوران ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان درخصوص خرید و فروش اینترنتی گیاه و همچنین نحوه تعیین ارزان ترین قیمت نهال بامبو خیزران در شهر محل سکونت خودتان هستند.